Paulien benadert de uitvaart empathisch en integer. Geeft goed advies en laat keuzes open. Aandacht voor details, stelt zich bescheiden op, maar heeft alles in de gaten: geeft vertrouwen.
We zijn erg tevreden en mede dankzij Paulien is het een mooie en persoonlijke uitvaart geworden.
Cilia Vaes-van der Linden
Paulien is zeer sympathiek en kundig. Een hele fijne omgeving die erg vertrouwd aanvoelt, kleinschalig en intiem.
Aad Bon
In een moeilijke tijd prettig en professioneel geholpen.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Ingrid Spoor-Postma
Er is door Paulien veel naar ons geluisterd. Al onze wensen zijn mogelijk gemaakt en er ze kon flexibel omgaan met spontane wijzigingen vanuit onze zijde. Het afscheid vond plaats in de tuin van het afscheidshuis in Empel, een prachtige dag, een ontspannen sfeer, kortom een heel mooi en waardig
Sebregts
We hebben een fijne en persoonlijke begeleiding gehad.
A. van Rijn
Prima, zoals ik het mij had voorgesteld en niets op aan te merken.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Mieke Touw
Alles was even goed, mooi en rustig. Ik kan geen enkel kritiekpunt bedenken, integendeel! Dat er nog nazorg was, is ook zo waardevol. Alles was zo betrokken en respectvol geregeld. Absoluut top.
Ikzelf en de kinderen zijn jullie voor altijd dankbaar!
Jan Brouwers
Het was indrukwekkend, het totale geheel van begeleiding, uitvoering en nabehandeling. Verheugd ben ik, dat ik niet gekozen heb voor een standaarduitvoering conform polis.
Liselot
We zijn heel blij met de goede begeleiding van Paulien. Bij alle beslissingen die op korte termijn genomen moesten worden, weet ze soms net de juiste opmerking te maken die je verder helpt. Verder is ze erg betrokken en denkt ze mee. Het is allemaal heel prettig verlopen.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Annoesjka Kuypers
Ik zou graag 10 sterren willen geven!!
Jolanda Roeters
Hele fijne persoonlijke aandacht en begeleiding, alles was tot in de puntjes verzorgd. Mooie lokatie met gebruik van de 24-uurs kamer.
A. van Gelder
Zijn heel tevreden met de begeleiding en zorg die we ontvangen hebben van Paulien en haar medewerkers. Wij zouden haar zeker aanraden …. Klinkt naar, maar volgende keer bellen we zeker weer naar Paulien!
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Tonny van Hoek
Van A tot Z geholpen, meegedacht en verzorgd. Wij hebben hier een liefdevolle herinnering aan over gehouden.
Lucy Koehorst-Huijbrechts
Zeer respectvol naar alle betrokkenen en vooral ook naar mijn overleden echtgenoot. Iedere opmerking is opgepakt en werd iets mee gedaan. Afspraken werden nagekomen. Onze kleinkinderen werden betrokken bij alles wat mogelijk was. Wij kijken terug op een moeilijk maar mooi afscheid.
Iet Adorf-Duijm
Zeer zeker aan te bevelen. Er wordt goed geluisterd.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
V. de Bonth
Wij zijn heel erg tevreden over Paulien Graves Uitvaartbegeleiding. We vonden het contact erg waardevol. Het contact was persoonlijk en warm, maar ook deskundig. We hadden elke dag even contact om te bespreken wat er die dag moest gebeuren en of ze ons verder nog ergens mee konden ondersteunen. Ze
Ellen Vos
Alles, maar dan ook alles is perfect.
Thea Hoogervorst
Ze wisten de juiste toon te raken op de juiste momenten: kundig, zorgvuldig, met ruimte voor eigen inbreng. We kunnen niet bedenken hoe wij dit afscheid beter hadden kunnen doen.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Margo Thijssen
Een betere begeleiding is niet mogelijk, compliment!
Anton
Uitstekend begeleid in dit zware traject. Diverse ideeën aangedragen om het afscheid invulling te geven. Heeft geresulteerd in een heel mooi en waardig afscheid voor ons allemaal. Ondanks het grote verlies, kijken we hier met een goed gevoel op terug.
Kevin Korver
Een zeer professioneel team dat ons in deze moeilijke periode voortreffelijk heeft begeleid en geholpen. Goede adviezen en correcte verwerking binnen de geplande tijd. Door hun aandacht werd het voor ons mogelijk afscheid te nemen op de wijze die wij in gedachten hadden. Grote dank daarvoor !!!
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Erik & Maaike Vermeulen
De afscheidsdienst heeft bij vele aanwezigen een mooie herinnering aan de overledene achtergelaten. De dienst sloot aan bij de wensen van de overledene, de sfeer was respectvol en troostend. Het verzorgen van de dienst en de bijdrage van Paulien hieraan worden door de familie bijzonder gewaardeerd.
Jo Verhallen
Er is door Paulien veel naar ons geluisterd. Al onze wensen zijn mogelijk gemaakt en er kon flexibel omgaan worden met spontane wijzigingen vanuit onze zijde. Het afscheid vond plaats in de tuin van het afscheidshuis in Empel. Een prachtige dag, een ontspannen sfeer, kortom een heel mooi en waardig
Cees van der Slikke
We hadden ons geen betere begeleiding kunnen wensen. Paulien doet haar werk met hart en ziel. We voelden ons ondanks de MEGA trieste situatie, ongelofelijk gezien en gedragen door Paulien en collega Kimberley. 1000x dank voor de geweldige zorgen. Of beter gezegd, voor het ontzorgen.
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Carmen Willems
Alles was perfect geregeld en volgens afspraak.
Mitchel Venmans
(Helaas) de tweede keer dat hier een uitvaart voor ons is verzorgd. Eerst mijn moeder en nu mijn echtgenote. Het zeer persoonlijke contact en ook de nazorg zijn werkelijk uitstekend en heel fijn. Er is precies aangevoeld en uitgevoerd hoe wij de uitvaart wensten en ik denk daar, dankzij Pauline
Yody Timan
Mede dankzij Pauline Graves en haar medewerkers is het afscheid van mijn moeder liefdevol en waardig geweest, waar we met een zeer goed gevoel op terugkijken. Een goede persoonlijke benadering met een goede begeleiding. Zelf hadden we al een bepaalde gedachte/invulling hoe de dienst eruit moest
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Angeline
In een zeer trieste periode hebben we een fantastische begeleiding genoten van Paulien Graves Uitvaartbegeleiding.
De samenwerking met de familie was warm en bijzonder hartelijk te noemen.
Met als resultaat een afscheid en uitvaart waar mijn moeder trots op zou zijn geweest.
Van begin tot einde:
Corina Hoek
Hele fijne vrouw, ze leeft erg met je mee.
Ellemieke Vugts
Omdat het voor de kleinkinderen hun eerste grootouder was, die was overleden, zochten we een persoonlijke, intieme gelegenheid om afscheid te nemen van mijn man. Uiteindelijk kwamen we uit bij het Afscheidshuis in Empel. Niet alleen de ruimte sprak ons aan maar ook de vriendelijke,
'Liefde houdt niet op waar het leven eindigt'
Janine
Warme persoonlijkheden, menselijke benadering, prettig in de omgang en fijn dat er met je meegedacht wordt, zeker op de momenten dat je het even niet weet. Dit alles mondt uit tot een persoonlijk en warm afscheid van een dierbare